Українські заробітчани втримали економічне зростання Польщі
Понад мільйон трудових мігрантів з України зупинили «старіння» Польщі і допомогли втримати її економічне зростання. Про це повідомляє
Рекордні 1,3 мільйона українських заробітчан у Польщі утримали населення цієї європейської країни від старіння на п’ять років і допомогли стримати зростання заробітної плати при стабілізації економіки, яка перебувала на межі кризи на початку 2016 року. Такі висновки польських експертів наводить видання.

https://www.facenews.ua
Нова українська школа, український патріотизм та польські гроші
14 грудня 2016 року Кабінет Міністрів України схвалив концепцію
До того ж доволі незрозумілою залишається проблема виховання патріотизму в української молоді. А це, між іншим, має бути одним із центральних завдань української освіти. Нагадаємо, що автори концепції нової української школи дають таке визначення поняттю «патріот»: «Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини». Однак тут немає жодної згадки про любов до батьківщини. Складається таке враження, ніби автори концепції навмисно уникають правильного трактування поняття «патріот» і всього, що з ним пов’язано.
З якою метою? Це може наштовхнути на думку про те, що розробники концепції або взагалі не усвідомлюють важливість патріотичного виховання молоді, або свідомо уникають виховання патріотизму.
Нова українська школа – українсько-польський проект, який фінансується в рамках Програми польської співпраці з розвитку МЗС Республіки Польща у 2016 році.

http://nus.org.ua/
Звісно, полякам немає діла до того, будуть чи не будуть виховувати в української молоді любов до України. Їм, звісно ж, добре. Вони живуть у сучасній розвиненій європейській державі під військовим захистом сил НАТО і не межують з такою країною-агресором, як Росія. Тому польським експертам байдуже до питання українського патріотизму. Схоже на те, що вони особливо зацікавлені в українських заробітчанах.
Для чого було залучати поляків та їхні гроші до розробки нової концепції української освіти? Чому не можна було використати
Як кажуть, хто платить – той і музику замовляє. Складається враження, що поляки готують наших дітей до трудової міграції…
Міносвіти і проблема національно-патріотичного виховання
Нагадаємо, що ще весною 2015 року з огляду на складну ситуацію в Україні та військові дії на сході держави фахівці МОН спеціально розробили методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Так, до прикладу, процитуємо декілька положень цього документа:
«…Важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.»
«…По-перше, виокремити як один з найголовніших напрямів виховної роботи національно-патріотичне виховання – справу, що за своїм значенням є стратегічним завданням…
По-друге, необхідно виховувати в учнівської молоді національну самосвідомість…
По-третє, системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції… формування готовності до захисту Вітчизни.
По-четверте, важливим аспектом формування національно самосвідомої особистості є виховання поваги та любові до державної мови…»

Сергій Квіт

Лілія Гриневич
Ці рекомендації були розроблені, коли Міністерство освіти і науки України очолював Сергій Квіт. І чомусь за часів цього міністра освіти важливість виховання патріотизму розуміли дуже добре. А от теперішній міністр – пані Лілія Гриневич – усіляко уникає цього питання.
Пані міністре, чому Ви не хочете, аби українська молодь виховувалась патріотично налаштованою? Чому Ви не зацікавлені в тому, щоб молоді активні розбудовували Україну, дбали про своїх батьків?
Патріотизм визначає людину як громадянина конкретної держави, причому на ментальному рівні. Саме патріотизм, а не штамп у паспорті говорить про те, що українець є українцем, а француз – французом.
Патріот – це людина, яка «інвестує себе» у свою Батьківщину. Це людина, яка готова вийти на захист інтересів своєї держави у суперечках будь-якого рівня. І зробити це не тому, що всі інші країни та національності погані, а тому, що патріот знає, що його батьківщина нічим не гірша за інші, і йому є чим пишатися і що захищати.
Непереможна та армія, солдати якої є патріотами своє Батьківщини, про що яскраво свідчать події на Донбасі 2014 року.
Однак, якщо зважати на те, що МОН уникає правильного трактування поняття «патріот», а отже, і виховання патріотизму в української молоді, стає зрозумілим, що Міносвіти на чолі з пані Лілією Гриневич не усвідомлює всієї важливості цього питання. Це виглядає дуже абсурдним, особливо в той час, коли сам президент України Петро Порошенко звертає увагу на те, що саме патріотизм відіграє визначальну роль упродовж усієї історії існування Української держави. «Міжнародна солідарність і український патріотизм зупинили російську агресію», –
Отже, Президент України Петро Порошенко, на відміну від міністра освіти, добре розуміє, наскільки патріотизм є важливим для створення сильної та боєздатної української армії, яка здатна захищати рідну землю.
Під
Також

http://ua.112.ua/
Виховання патріотично орієнтованої нації є стратегічно важливим кроком, який забезпечить Україні безпеку, стабільність і майбутнє. Це особливо актуально для нашої країни, яка перебуває у стані війни.
Виходить, що концепція «Нова українська школа» суперечить позиції Президента України. Як таке можливо?
У країні-агресорі Росії патріотичному вихованню приділяють значно більше уваги, ніж в Україні. Інша річ, їхній патріотизм за формою є агресивним шовінізмом і по факту дуже споріднений із расизмом. Однак, із самого малечку російських дітей вчать, що вони живуть у супердержаві. Таким чином, в Росії створені організації, яка виховують дітей в патріотичному дусі. Як

скриншот: http://ua.censor.net.ua/
Патріотичне виховання, здатне гарантувати майбутнє українській нації, – запорука мирного, безпечного життя українських громадян та їхніх дітей!
Патріотизм має бути природним, таким, що приймається як щось життєво необхідне та саме собою зрозуміле. Саме цього мають навчати в українських школах. Саме тому концепція «Нова українська школа», яку планує запровадити Міністерство освіти і науки України, має бути змінена з урахуванням правильного визначення поняття «патріот».
Автор: Сергій Мейша